۱۳۸۸ شهریور ۱۴, شنبه

Kami & Hoomi


بيوگرافي كامران و هومن :



نام : كامران جعفری

تاريخ تولد 25 نوامبر1976

محل تولد: تهران-گيشا

رنگ مو : سياه
رنگ چشم: قهوه ای

محل زندگی: وودلند هيلزلوس انجلس

ملقب:كامی

حيوان مورد علاقه: ببر چينی

هومن برادر كوچيك ترشه كه 4 سال ازش كوچيكتره يه خواهر داره به نام كتايون كه كتي صداش مي كنن كه از اونا كوچيكتره حدود 3سال از هومن و 7سال از كامران! و پدر و مادری به نام هاي حجت و فريده كه به انها عشق می ورزه

زبان: فارسی . ا نگليسی . فرانسوی . و تا حدودی تركی خواندن به زبان های: فارسی . انگليسی . اسپانيايی . عربی . تركی . فرانسوی

ورزش های مورد علاقه: هاكی . فوتبال . بسكتبال

اوقات فراغت به چه كارهايی می پردازه: نواختن پيانو. ساختن موزيك . رقص . ورزشو مقداری از وقتش رو می زاره كه با برادرش هومن به سينما بره

كارهای مورد علاقه: خوانندگی . بازيگری در صحنه های نمايش

كاری كه از اون نفرت داره: هر چی كه به نفسش ضرر برسونه . كسانی كه رو در روی هم واميستن رو دوست نداره

نام:هومن جعفری

تاريخ تولد1980/11/23

مكان تولد : تهران-گيشا

ملقب به هامی هومی

محل زندگی:وودلند هيلتز كاليفر نيا

خواهر کوچیکتراو كتی نام دارد و برادر بزرگترش هم كامران و يك پدر مادر دوست داشتنی كه خيلی انها را دوست دارد

سر گرمی های هومن: نواختن پيانو . هر روز به مدت چند ساعت پپيانو تمرن می كند او می گويد كه پيانو يك عامل اصلی در ساختن موزيك می باشد و برای ايفای نقش او بسيار مهم است

ورزش های مورد علاقه : فوتبال _ هاكی_بسكت بال_ كشتی و بيشتر وقت ها هم با برادرش كامرن به ورزش می پردازند در ضمن طرفدار تيم پرسپوليس هستند

كارهای مورد علاقه: خوانندگی_بازيگری در صحنه های نمايش

كاری كه از ان نفرت دارد: رنجاندن ديگران

ماشين:بی ام و مشكی

هنر پيشه های مورد علاقه: ال پاچينو_ روبرت دنيرو _ رابين وليامز _ زتا جونز

برنامه ی مورد علاقه: برنامه های كمدی و طنز

خواننده ی مورد علاقه: مايكل جكسون _ اليكا كيس _ مانی موره_ و هر خواننده ای كه موزيك كلاسيك داشته باشه

اهنگ مورد علاقه از گروه بلك كتس_ نرو _ ليلی _ای يار

هومن و كامران تمام موفقيت ها يشان را مديون مادر و پدرشان هستند

رقص مود علاقه: رقص و موزيك غربی كه مخصوص مايكل جكسون است

دختر مورد علاقه ی هومن: دختری كه شاد باشد و هميشه لبخند بر لبانش باشد و همچنين درستكار و نازنين باشه برای او خيلی مهم است كه ديگران در باره ی دختر مورد علاقه اش چی ميگن و خودش در باره ی زندگيش تصميم می گيرد هومن دختر با صداقت و احساساتی و رمانتيك رو دوست داره

به حرف برادر بزرگش خيلی توجه می كند

او می گوید : من دوست دارم كه دوست دخترم عشق منو بفهمه و اگه من بخام بهش عشق بورزم نترسه و فرار نكنه و بفهمه كه من خواننده هستم و نمی توانم هميشه در كنارش باشم و دوست دارم كه هميشه عشقم رو نگه داره و من از چشم های دختر می فهمم كه عاشق منه پس اگه من به چشم های هر دختری نگاه كنم عشقش رو می فهمم

راستي خودم تو مصاحبشون با منصور سپهربند از شبكه جام جم شنيدم كه كامران گفت سنگینه و دوست دختر نداره ولي هومن گفت كه قضيه ازدواجش در حال پيشرفته! (ولي آخرش نفهميدم شقايق و برايانا چه كاره بودن)

زندگي خصوصي مردم به خودشون مربوطه نه؟!!!

هیچ نظری موجود نیست: