۱۳۸۸ شهریور ۲۶, پنجشنبه

اگه جرات داری بخوان..

سلام سلام به همگی بروبکس گل و خل و بی معرفت


چیه به تریش قباتون برخورد؟! بی خود چون معذرت خواهی در پیش نیست

امروز اومدم فقط واسه دعوا و گرفتن..

هووووووووو یارووووووو خجالت نمیکشی نظر نمیدی, هاااااااااااااااااااان؟!

بزرگترین گناه زندگیتو مرتکب شدی جیگر

حالا بزنمت؟! نه بزنمت بچه پرووو که دل فرشته کوچولو رو شیکوندی

یا همین الان نظر بده یا گمشو از بلاگ بیرون

نه نه نه ... نری ی ی حالا من یه چیزی گفتم حالا قهر نکن

اصلا دعوا چیه پس دوستی و صفا و صمیمیت چی میشی (دوست دوست دوست دارم )

به جووون خودم و خودت که چشم ندارم ببینمت خیلی دوست دارم

اخه نزدیکه مهره

اره بلاگ منو تو نداره که بلاگ من مال خودمه مال توام مال منه اصلا جیب من و تو نداره که جفتش مال منه دیگه, مگه نه؟

اصلا تولد منو تو نداره که بالا بری پایین بیای اخر سر مجبوری کادو رو بیای بالا

البته عزیزم من که چیزی لازم ندارم اما حالا اگه خواستی وظیفت و انجام بدی لطف کن یه مزدا 3, لکسوسی... فقط چون من افتخار نمیدم که ببینمتون یه لطف دیگه کن و بیارش دم id بذارش واسم و برو پی کارت , نه نه نرو راننده ندرام اگه بری که, بمون حالا با هم یه جوری کنار میایم

خوب بروبکس گل ل ل ل ل یه کمم خل ل ل ل ل خودم اگه ناراحت شدید ( به من مربوط نیست می خواستی نشید ) مهم نیست چون چه بخواید و چه نخواید چه قهر باشید چه نباشید باید بگید اخر سر و کادو تولدمو بدید (ندی به زور می گیرم )

خوب دیگه حالا زود باش بگو و بده کادومو که حال ندارم تا 2 مهر صبر کنم

خوب گذشته از شوخی و خنده یه معذرت خواهی به همه ی شما خل و دیوونه ها بدهکار شدم

(با عرض پوزش بابت جسارتی که کردم از همگی دوستان اما تا کادومو ندین همین هست که هست پس به نفعتونه یا کادو رو بیاین بالا یا رای و نظر بدین)
فدای همه بروبکس خل و چل خودم
زد زیاد
کادو و نظر فراموش نشه رفقاااای خل و چل خودم (اعتراض نکن چون اگه نبودی این همه وقت نمی ذاشتی واسه خواندن اینا و از اول نظر و کادو رو می یومدی بالا)

۲ نظر:

Unknown گفت...

in yaddashteto ke khundam yade onvane ye neveshteye kheyli maroof oftadam!: yaddashthaye ye zehne ashofte!;)
tavallodetam ba ye rooz takhir mobarak fereshte koochooloo:)
kadotam gozashtam dame idit varesh dar ta nadozdidanesh:D

ye ashna ye gharibe ashna گفت...

akhey nazi,tavalodet bode?! ishala tavalode chand salegit bod madar jo0n ;) nave natijeha chi bet dadan madar?! na shokhi kardam,tavalodet mobarak golam ama hala khodemonim tavaghoye ziyde az hadi dariyaaaaaaaaa