۱۳۸۸ مهر ۱۴, سه‌شنبه

Salammmmmm be hamegiiiiiii rofaghaaaaaaa


سلام بچه هاااااااااا

چطورید؟! خوبین؟! چه خفلاااااااااا

اخ اگه بدونید که چقدر دلم واسه نت و بچه ها تنگ شده بود .. دلم واسه تایپ کردن و اپ کردن یه ذره شده بود
حالا که اومدم بنویسم نمی دونم چی بنویسم نمی دونم چه موضوعی بعد از این همه وقت که نبودم واسه اپ جدید خوب میشه ونظر شما رو بیشتر جلب می کنه
من زندگی خودم و به طور خلاصه واستون نوشتم. حالا نظرتون چیه که راجع به خودم بنویسم واستون ,از اخلاق و رفتار و علایقم تا تیپ و شکل ظاهریم.چطوره؟!
به خدا موضوعی پیدا نکردم واسه نوشتن,شرمنده همه برو بکس گل ل ل ل ل

بنده کوچیک همه دوستان عسل هستم. کوچیکترین عضو خانواده ی نت. کوچکترین دوست شما که امروز می خواد با پروگی تمام از خودش یه عالمه تعریف کنه,البته اگه جراتش و دارین یه ایراد بگیرین از نوشته هام و نظرتون و بدین
من یه دختر کمی شیطون و یه کمم شوخ هستم اما گاهی اوقات زود ناراحت می شم و به دل می گیرم همه چیزو یه کمی هم زیادی خودم و لوس می کنم (تو ذاتمه دیگه چی کار کنم لوسم)
تا جایی که بتونم حال پسرا را می گیرم البته اگه بچه پرو بازی در نیارن باهاشون کنار که میام هیچ پا هم می دم(مزاح کردمااااا به دل نگیری حالا,گفتم که یه کم شوخم)
بچه ها و دوستام میگن زیادی مهربونم و دل نازک(اما به نظر خودم اصلا اینجور نیست چون اون روی سگم و ندیدن)البته یه چیز دیگه هم می گن,میگن خیلی کرمکیم(البته مزاح میکنن چون در غیر این صورت پس گردنی حوالشون می کردم)
مامانم میگه اگر انقدر شیطونی نکنم حتما رتبه دو رقمی می شم تو کنکور , میگه IQ بالایی داری (مامان توهم زده فکر کنم) اما خلاصه کو گوش شنواااا (اخه ادم باید یه جوری انرژی خودش و خالی کنه دیگه,مگه نه؟!)بابا:( آآآآی ی ی بچه الان میوفتی از رو دیوار بیا پایین خرمالوووو نخواستیم)
خیلی ول خرجم (صبح بهم یه میلیون بدن بعد از ظهرش میگم پول ندارم)شنیدین میگن دستم تو جیب بابامه؟! من یه دستم تو جیب باباست یکیش تو کیف مامان(مامان:( باز کی سر کیف من بوده؟) بابا:(یه دستی میزنی که از تو جیبم پول ورداشتی چیزی نگم؟!) مامان: (من پول ور نداشتم) بابا :(پس کی ور داشته؟!)... اخر کار میکشه به قهر و هیچ کی نمی فهمه کار کار من بوده )
منم و یه گوشیو 6-7 تایی خط,اگه اینا رو ازم بگیرن پس میوفتم(مثله اکسیژن به جوونم بسته اس)
عاشق تایپ کردن و چت کردنم(چت و واسه تایپ کردنش دوست دارم)
عاشق کتاب خواندنم(لیست چند تایی از کتابایی که خوندم و کنار بلاگ گذاشتم)خواندن و دوست دارم چون خودمم دوست دارم بنویسم
فیلمم بگی نگی زیاد میبینم(با اورژینال حال میکنم و سانسور نشده) کمدی و رومانتیک و ترجیح میدم البته یه وقتا هم دل می زنیم به دریا و ترسناک مرسناک میزارم اما هنوز شروع نشده از ترس که نه میدونی یه دفعه خوابم میگیره ه ه ... نخند مگه خودت تا حالا نترسیدی که می خندی
گفتم ترس یاد تو افتادم از تو بیش از هر چیز دیگه ای وحشت دارم و میترسم به طوری که اگه ببینمت تو چشمات نگاه میکنم و جیغ میزنم سوسککککککککککک و میپرم بالا میز (خوردی؟1 نوشه جونت حالا هسته اشو اخ کن گلم)

اینو یادت نره هر جوری بام بر خورد کنی همون جور و بدتر از اون رفتار میکنم بات
راستی جا داره معرفی کنم اینه دقمو اسمش یاسمن دلم میخواد سر به تنش نباشه ...
از برادران ناظم مدرسه ام متنفرم دم به دقه گیر میده به ابرو و میکشتم تو دفتر
یه اجی دارم که اندازه یه دنیا دوسش دارم اسمشم غزل جوووووووووون
این مورد شاید تعریف از خود باشه اما معذرت دهنمو سرویس کردن خواستگارام(خرن دیگه حالیشن نیست که من کوچولوام هنوز)
بگذریم
تیپم دخترونست و بیشتر تو کاره مارکم و این کارمم همیشه صدا مامانمو در میاره چون همیشه پول مارک میدم
لباس بیرونم مانتو های جلو بسته اس با شال(تیریپ دخترونه)
لباس مجلسی یا مهمونییم کوتاه و باز فقط و اصولا بیشتر رو مد (لباس ایرانی تا حالا تن نکردم اصلا از مدلای ایرانی خوشم نمیاد)
راستی موهام فر اما من صافشون میکنم دوستشون ندارم
اقا باید اعتراف کنم کم اوردم دیگه
زیادی سرتون و خوردم معذرت دوستان خیلیم از خودم تعریف کرم(اخه سوسکه سیاهم دیگه تعریف داره یکی نیست بگه چون جراتشو نداره هیچ کی..)
زت زیاد به قول بچه ها
تا اپ بعد بای بای دوستان

۴ نظر:

alireza گفت...

salam salam salam
chetori fereshte kocholoye lo0o0osSsSs?! ama un ghadram k migi nistia bishtar shaaaari ta loos
be ma ham sar bezan vaght kardi
khoshal mishim
felan,bye kocholo

hesam گفت...

man soooooooskam bache poroooooo
magar ink dastam bet narese ASAL khanom
rasti 18 yani bache?! nemi2nestammmm

ناشناس گفت...

سلام. خوندمش بالاخره ... سخت بود ولی خواستن توانستن است. جالب بود. مرسی از آپت
فعلا

مهدی گفت...

سلام فرشته کوچولو
عقده ای یا خصیص هر چی که باشم به تو آسیبی نمی رسونه
در ضمن وبلاگت خوبه بد نیست